..ej ljudi jel mi ko moze rec kako treba doc do vize za aus.. ja sam cuja da trebe nestp preko beca ali da je cesto odbiju pogotovo ako si student i koliko se ceka odgovor dana... i koja je naj karta za sydney i koliko taksa ide otprilike na kartu.. hvala
hey
ja sam predala molbu za australiju prije dva tjedna i isto sam student pa su mi je odobrili i putujem za deset dana
Ma ja isto idem sa curom..i frend nas dolje ceka koji ima australsko drzavljanstvo..znaci on mora nama na moju kucnu adresu poslat garantno pismo i onda ja to nosim u ambasadu?jel tako?a sto se tice racuna?ja cu nositi oko 2000 $..kaj mi je najbolje?da stavim na karticu i nosim ili kes?kak ja njima pokazem koliko love imam?kak si ti to rijesila?sorry ak te zamaram ali to mi je prvi put i jako mi je vazno da mi sve dobro ispadne!!
hvala
ja sam u pbz-u napravila deviznu karticu tako da ti je to najsigurnije i najbolje.probaj stavit sto vise novaca makar je i 2000ok.ali i tvoja cura mora isto tako ..nemoj nositi kes sa sobom da nebi imao problema kao sletis u australiju jer moze doc do toga.uzmi si 200e a ostalo stavi na karticu i to ti je najsigurnije.da tvoj prijatelj otide tamo u ambasadu a moze napisat i na najobicnijem papiru otprilike ovako:
npr...da je on ivan ho
ja ivan ho roden 12.12.2006 jmbg pozivam svojeg prijatelja tebe (tvoji podaci) i njegovu djevojku(njezini podaci)da dodu kod mene na godisnji odmor u razdoblju (koji vam odgovara).i bilo bi dobro ako radi tamo da prilozi izvjestaje place tako da se ti osiguras i da oni vide da imas tamo kod koga biti te da nisi na teret drzavi
ima li tko da ide u australiu?ovo ljeto
vidim da svi idu u Australiju........
ja sam diplomirala i sad sam nezaposlena i nisam sigurna dal ce mi dat vizu.jel netko nesto zna u vezi toga?
Bog Biba vidim da si bila u Australiji. Ja planiram otici tamo pa bi mi trebale neke informacije. Molio bi te ako mi se mozes javiti na e mail: english@net.hr
Trebam detalje u vezi zivota i cijena.