Pozdrav! Išla bih na work and study program u Sydney, vjerojatno krajem ove godine (listopad, studeni). Ako još netko ide neka se ja javi! Pozdrav
ja sam za mozes mi poslati mail adresu pa se cujemo, hvala bok
ja sam za mozes mi poslati mail adresu pa se cujemo, hvala bok
Mene kokretno zanimaju VIZE za australiju, ako netko ima neku informaciju, jer nemogu dobit nikog u ambasadi a treba mi informacija ASAP!
Dakle, ja bi isla u sutraliju na 6 tjedana preko ljeta, cuvat djecu od prijateljice i pomoc joj-jer ona treba rodit! Ja sam jos studentica (izvanredna doduse), a ona je australka-moze me sponzorirat odnosno imam smjestaj, hranu, bespl. kartu.

Pa dal da se prijavim za TURISTICKU (pa kao radim na crno-u biti je to samo ispomoc) ili neku RADNU VIZU? Koliko oni tamo te stvari uopce provjeravaju?? Ne bi se htjela zeznit i imat kasnije problema zbog tog "rada na crno", a nije nuzno da idem na tu shemu!
Jel netko zna koliko se vremenski ceka odobrenje vize?? I koji je nabolji nacin prijave-internetom, postom, osobno (ja sam u Splitu)??
Naravno prilozit cu sve dokumente od faxa, bankovne racune...i sl. pa se nadam da ce to ic brze!
Ako netko ima jos koji savjet-pliiiiz proslijedite!!
Hvala 
Ups ovo ipak ne ide pod ovu temu! Jer nema bas veze sa study in australia! Al svejedno ako netko ima neku informaciju.... bila bih jako zahvalna!
Evo ti jedan link od stranice na kojoj se raspravljalo o Australiji.
http://forum.krstarica.com/forumdisplay.php?f=90
Tamo ja pratim kako se razvija situacija sa Kanadom. Dosta znaju i hoće pomoći, bez puno filozofije i pametovanja, za razliku od nekih naših foruma.
Radije bih za suputnike cure nego dečke, nikad ne znaš.... 
preko koje agencije i kakvog programa bi isla dole?????ja sam jako zainteresirana i citala sam dosta o tim programima pa me zanima kaj si ti nasla?joooojjj ja bi isto dole imam gro frendova kaj su dole trenutno