Studentska putnička agencija STA Zagreb
Putnički forumArhiv posljednih novosti.Pratite nas na  TwitterjuNaruči se za putničke RSS obavijesti
Forum
work and study Australia
Dodan: 04. 04. 2010 @22:43:23
anna
Gost
Glasajte ZA Glasajte PROTIV
Glasova: 0

Pozdrav! Išla bih na work and study program u Sydney, vjerojatno krajem ove godine (listopad, studeni). Ako još netko ide neka se ja javi! Pozdrav

Re: work and study Australia
Dodan: 05. 04. 2010 @19:16:50
tata
Registriran uporabnik

ja sam za mozes mi poslati mail adresu pa se cujemo, hvala bok

Dodan: 05. 04. 2010 @19:17:41
tata
Registriran uporabnik

ja sam za mozes mi poslati mail adresu pa se cujemo, hvala bok

Dodan: 06. 04. 2010 @12:15:23
Jenny
Gost

Mene kokretno zanimaju VIZE za australiju, ako netko ima neku informaciju, jer nemogu dobit nikog u ambasadi a treba mi informacija ASAP!

Dakle, ja bi isla u sutraliju na 6 tjedana preko ljeta, cuvat djecu od prijateljice i pomoc joj-jer ona treba rodit! Ja sam jos studentica (izvanredna doduse), a ona je australka-moze me sponzorirat odnosno imam smjestaj, hranu, bespl. kartu.

Pa dal da se prijavim za TURISTICKU (pa kao radim na crno-u biti je to samo ispomoc) ili neku RADNU VIZU? Koliko oni tamo te stvari uopce provjeravaju?? Ne bi se htjela zeznit i imat kasnije problema zbog tog "rada na crno", a nije nuzno da idem na tu shemu!

Jel netko zna koliko se vremenski ceka odobrenje vize?? I koji je nabolji nacin prijave-internetom, postom, osobno (ja sam u Splitu)??

Naravno prilozit cu sve dokumente od faxa, bankovne racune...i sl. pa se nadam da ce to ic brze!

Ako netko ima jos koji savjet-pliiiiz proslijedite!!

Hvala

Dodan: 06. 04. 2010 @12:18:24
Jenny
Gost

Ups ovo ipak ne ide pod ovu temu! Jer nema bas veze sa study in australia! Al svejedno ako netko ima neku informaciju.... bila bih jako zahvalna!

Dodan: 06. 04. 2010 @18:29:19
Andrej
Registriran uporabnik

Evo ti jedan link od stranice na kojoj se raspravljalo o Australiji.