Pretraživanje foruma:
Tel.: 01/488 63 40 GSM: 099/ 488 63 40 Fax: 01/488 63 45 Radno vrijeme Od ponedjeljka do petka: 09:00-13:00 i 14:00-17:00
ForumForum » Radni programi » Trebam (hitnu, još malo) pomoć :)
| Ena - Trebam (hitnu, još malo) pomoć :) |
| Prijavila sam se samostalno za praksu na aerodromu u San Jose-u. Dobra vijest je da sam je uspjela dobit i trebala bih krenut krajem ljeta. Pošto sam redovni student namjeravam tražit J-1 vizu. Problem je sada što nikako da nađem agenciju preko koje ću ići, jer mi oni trebaju pomoć da dobijem DS 2019, što je uvjet za prijavu. Jeli mi možete dati neku ideju kome da se javim ili neki savjet u vezi vize...izludjet ću, ne znam kome da se obratim.:) |
Dodan: 03. 06. 2008 @21:42:38
|
odgovori |
| iaeste - Re: Trebam (hitnu, još malo) pomoć :) |
| http://www.iaeste.hr/hr/rezervirana_praksa. javi se nekom iz administracije (outgoing@iaeste.hr) ne znam iz kojeg si grada, imas urede na 4 mjesta |
Dodan: 03. 06. 2008 @23:40:13
|
odgovori |
| TONX - Re: Trebam (hitnu, još malo) pomoć :) |
a što ćeš točno raditi na aerodromu u san joseu? jel znaš neke informacije više? |
Dodan: 04. 06. 2008 @12:39:46
|
odgovori |
| - Re: Trebam (hitnu, još malo) pomoć :) |
| Praksa je u vezi protoka putnika i prtljage na aerodromu i zahtjeva za sigurnost. Već su me neke agencije odbile, jer navodno ne prihvaćaju ništa iz područja avijacije - iako se tamo navode samo piloti, mehanicari i stjuardese - a ja nisam niti jedno od toga. |
Dodan: 04. 06. 2008 @16:20:16
|
odgovori |
| Josip - Re: Trebam (hitnu, još malo) pomoć :) |
Koliko ja znam CCUSA radi takve stvari!!! Naime u njihovoj agenciji postoji program Practical Training USA koji se odnosi iskljucivo samo za strucnu praksu. Znaci oni ti rjesavaju papire a ti sam moras naci praksu. Na ovaj program se mozes prijaviti preko cjele godine a na praksu mozes ostati raditi i do 18 mjeseci!!! Moj frend je otisao, pa vidi mozda ti i pomogne:) E da moras biti apsolvent ili imati skoro zavrsen fax!!! |